Przejdź do głównej zawartości

Witaj

Mam na imię Karolina.
Zaczynam właśnie największą po małżeństwie przygodę mojego życia – macierzyństwo. Dlaczego nazywam je przygodą? Bo zapewne wiele spraw mnie zaskoczy, niektóre wystraszą a inne ucieszą. Ale najważniejsze – będą czymś zupełnie nowym i niesamowitym, co na zawsze odmieni moje życie.

Nie wiem czy jesteś na podobnym etapie, a może masz już dzieci lub dopiero się o nie strasz? Niezależnie od tego mam nadzieję, że znajdziesz na moim blogu kilka przydatnych informacji, dzięki którym gąszcz tematów pieluszkowych, kosmetykowych, butelkowych i wielu innych stanie się odrobinę bardziej przejrzysty.

Zapraszam do tworzenia bloga wraz ze mną. Liczę na Wasze sugestie i komentarze, w końcu wszyscy nieprzerwanie się uczymy :)

Mam w planach rozbudowane bloki tematyczne takie jak ciąża, poród, pielęgnacja w zgodzie z naturą i parę innych. Ponieważ strona będzie najprawdopodobniej w ciągłej i nieustannej rozbudowie, liczę na cierpliwość i zrozumienie ze strony czytelników. Wynika to z faktu, że sama rozwijam się na polu rodzicielstwa i mam nadzieję, że moje doświadczenie będzie ewoluowało wraz z Projektem Rodzice. 

Komentarze