Przejdź do głównej zawartości

TEST Sterylizator elektryczny My Baby's

Kontynuacją tematu o sterylizacji akcesoriów dla dzieci będzie test zakupionego przeze mnie elektrycznego sterylizatora parowego formy My Baby's
 
Sterylizatora już chyba nie ma w sprzedaży, bo na żadnej stronie (ani Tesco ani producenta) nie znalazłam tego modelu. Dziwne :/
Ja kupiłam nóweczkę (już pół roku temu i dopiero teraz doczekał się swoich 5 minut) od jednej z mam w moim mieście, ale podejrzewam że wszystkie działania podobnej zasadzie, różnią się jedynie pojemnością i szybkością wyparzania.



Działanie:
  • jednocześnie sterylizuje 6 butelek, 6 smoczków i 6 osłonek na smoczki
  •  Jednorazowo wymaga 80ml wody
  • Cykl wyparzania trwa 6 minut, jest sygnalizowany czerwoną diodą, po zakończeniu którego zapala się dioda zielona. 
  • Czas chłodzenia to 3 minuty
  • Jeśli pokrywa sterylizatora nie zostanie otwarta, butelki pozostają sterylne przez 3 godziny.







Zalecenia producenta:
  • po każdym użyciu usunąć pozostałość wody
  • co 4 tygodnie usuwać kamień
  • nie stosować zmiękczonej wody
  • do czyszczenia nie używać metalowych przedmiotów, wybielaczy, roztworów sterylizujących


 













Płyta grzewcza (tutaj wlewamy wodę)











Taca na smoczki








Taca na osłonki smoczków











TEST

Sterylizator jest dość duży (wada czy zaleta?), zajmuje sporo miejsca na blacie kuchennym, a do szafek raczej się nie mieści. Ale za to mieści wszystkie butelki jakie mam w domu (także te wyjątkowo szerokie), łącznie ze smoczkami i osłonkami, a bez kłopotu zmieści również pojemniki do mrożenia pokarmu i elementy laktatora.

Wyparzanie przebiega rzeczywiście szybko i cicho, widzę tu wyższość wyparzacza elektrycznego nad mikrofalowym (nasza mikrofalówka pracuje bardzo głośno, obudzi nas, więc obudzi i dziecko).

Ciekawa jestem jak będzie z osadami po wodzie, szczęśliwie Perfekcyjna Pani Domu ma na to swoje ekologiczne sposoby ;)

Generalnie polecam urządzenie, nie tylko to konkretne ale każde tego typu (bo sądzę, że wielkiej różnicy w użytkowaniu nie ma), cena z pewnością jest wyższa niż mikrofalowego, za to komfort użytkowania większy.




Komentarze