Przejdź do głównej zawartości

Zdrowy krem czekoladowy



Do Nutelli mu daleko, przyznaję. Jednak uważam, że warto szukać zamienników, kremy czekoladowe są pyszne, owszem, jednak nie jest zbyt zdrowo podawać je Maluchom zbyt często.

Pod wpływem impulsu przygotowałam własny krem, który nie tylko nieźle wygląda ale i smakuje niczego sobie ;)


Wystarczy zblendować dojrzałe awokado z kakao i miodem. Ja swoje rozgniotłam widelcem więc faktura była trochę grudkowata ;) Mnie smakowało bardzo, Młodej jakby ciut mniej (bądź co bądź zna smak oryginalnego kremu, a ten jest o wiele mniej słodki), kilka łyżeczek jednak spałaszowała z ochotą :)









Komentarze

  1. Takiego z awokado nie jadłam, natomiast robiłam krem z ciecierzycy, karobu i miodu - dla mnie niebo w gębie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz