Przejdź do głównej zawartości

AKTUALIZACJA posta "Jak samodzielnie uszyć wkłady". A może bardziej sprostowanie ;)

AKTUALIZACJA posta Jak samodzielnie uszyć wkłady
oczywiście raz dwa zorientowałam się, że z tego polarku nic nie będzie. Zaprzestałam testów już po paru próbach... i zapomniałam o nim. Dopiero przeglądając archiwum bloga natrafiłam na wiele negatywnych komentarzy dotyczących tego właśnie posta. Dlaczego nie widziałam ich wcześniej? Cóż, nie wiem, żaden z wpisów z tamtego okresu mi się po prostu nie otwiera, co oznacza, że komentarzy też nie przeczytam inaczej, niż wyłącznie w pulpicie nawigacyjnym bloggera. Obwiniam za to mój komputer i aktualizacje oprogramowania (tudzież ich brak) ale na pewno przyjrzę się temu kiedy tylko będę mogła.
Niemniej oczywiście zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi opiniami, biję się w piersi, że nie poprawiłam wpisu wcześniej.
Tak więc jeśli planujesz szyć samodzielnie wkłady przeczytaj komentarze, znajdziesz tam ważne wskazówki jak nie zmarnować czasu i tkaniny ;)

Komentarze